31 oktober 2013

S.T.A.M.P.S. - Horloges

Iets waar ik al jaren fan van ben, maar gek genoeg nog geen artikel over heb geschreven.
Dat zijn de S.T.A.M.P.S - Horloges!
Dit zijn horloges die je o.a. kan bestellen via www.gadgetsofcourse.com
Je kan hier je eigen horloge samenstellen, dus je horloge kan je aanpassen aan je kleding of humeur.
Een uniek horloge, die ook nog eens een statement maakt!

Ik heb als eerste een paar van mijn favorieten banden.
Mijn favorieten banden hebben een basiskleur, omdat ik ze zo overal mee kan combineren!

Grijs - €14.50
Wit - €14.50

Zwart - €14.50






























Met alleen een band, ben je er natuurlijk niet.
De horloges maak je echt compleet en eigen met de klokjes!

Blowball - €18.95

Chickadee - €18.95

Coffee Party - €18.95

Cookie - €18.95

Daily Shopping - €18.95

Diamond - €18.95

Love love love - €18.95

Mascara - €18.95

Outlet - €18.95

Wooly - €18.95















































































































































































































































Hierboven zie je een kleine selectie van mijn favorieten S.T.A.M.P.S - Horloges.
Wil je ook z'n gaaf horloge, kijken dan even op de site!


De horloge's zijn wel groot, maar ze staan echt gaaf!
Hiernaast zie je een van de horloges om mijn pols.

De zilveren rand die je hiernaast op de foto ziet, kan je ook bestellen via de site.

















Wat vind jij van de S.T.A.M.P.S - Horloges?



1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk deze STAMP horloges, ik wil er zo graag een paar hebben maar weet niet goed waar ik deze kan kopen en zeker weten dat het goed is waar ik ze koop. Soms zie ik verschillende maten en verschillende banden van leer of nepleer dus ik vind het erg moeilijk maar al jaren wil ik ze. Weet jij misschien een goed adresje voor mij? De link die in je blog staat stuurt mij naar een Chinese site en dat vertrouw ik niet. Misschien lees ik nog eens iets van je Silvia. Vriendelijke groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen