13 november 2013

Lookbook #10

Vandaag heb ik voor jullie een Lookbook #10, dat is een tijd geleden alweer.
Ik heb in mijn laatste Action-shoplog laten zien dat ik een leuke sjaal had gekocht.
Deze sjaal komt terug in allebei de outfits, wil je de shoplog nog een keer zien, klik dan hier!

Ik ben de laatste tijd erg fan van mijn lipstick van Essence: All you need is red.
Hier komt het mooi uit in contrast met mijn blauwe shirt.

Mijn haar had ik los, omdat ik had geslapen met een vlecht in zat er nog een beetje slag in. Dit heb ik nog meer geaccentueerd met haarlak, om het crunchy te maken.

Ik droeg een spijkerbroek., met een wit shirt. Hierover droeg ik mijn blauwe trui, die ik van mijn nicht heb gekregen.
Door de kleine 'gaatjes' in de trui, krijg je een leuk effect.

Ik heb hier de sjaal om, die ik heb gekocht bij de Action. Ik vind het leuk, om de kleuren van de sjaal te laten terugkomen. Het blauwe in mijn shirt, de bruinachtige kleur op mijn nagels. Zo creƫer ik toch een eenheid.









Hier zie je mijn tweede outfit met de sjaal en de sjaal in close-up.
Nu kan je ook mooi de kleuren zien.
Ook in deze outfit heb ik ervoor gekozen om de kleuren te laten terugkomen.
Het zwart/wit komt terug in mijn shirt en de bruinachtige kleur in mijn vestje.

Ik vind deze sjaal erg leuk en makkelijk te combineren. Het geeft een extra touche voor een winterlook.
Deze sjaal zou ik aankomende periode vaak gaan dragen.







Wat vinden jullie van deze outfits?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten