14 november 2013

Quotes #4

Het is weer een tijd geleden, maar ik heb voor jullie weer een paar mooie quotes gezocht!

Leef in het nu en geniet van alle momenten.
Het is zo makkelijk gezegd, maar soms moeilijk waar te maken.

Twijfel je ergens over, stel je dan een vraag.
Ben ik gelukkig, gaat dit mij gelukkig maken?

Alles wat je meemaakt, gebeurt in mijn ogen met een reden.
Ook al kan je soms niet achter de reden komen.
Je neemt alles mee in je rugtas, die zich vult met ervaringen waarvan je leert.

Eerlijk, dat vind ik erg belangrijk.
Toen ik dit plaatje zag, moest ik hier erg om lachen!

Dit is zo waar!

Onthoud dat iedereen mooi is, op zijn of haar eigen manier!

Blijf positief, dat beurt jou op als het nodig is.

Voel jij altijd een koningin, jij ben net zoveel waard en net zo belangrijk.
Als jij jezelf mooi vind, zien andere dat ook!

Dit is zo waar...

Welke quote spreekt jou het meest aan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten