12 november 2013

Burt's Bees Lipbalm

Vandaag heb ik voor jullie een review over de Lipbalm van het merk Burt's Bees.


















Deze lipbalm heb ik gekregen van Elize, tijdens onze SWAP.
Ik kon niet wachten om dit te gaan uitproberen, ik hoorde van iedereen positieve verhalen!


Herkennen jullie het?
Het weer wordt kouder, de wind maakt je huid schraal en de vaseline is niet meer aan te slepen?
Je hoofd glimt omdat het anders barst, net zoals je lippen.
Die tijd gaan we weer in, koud buiten en heerlijk warm binnen. Die afwisseling heeft niet altijd een positief effect op je huid.
Zeker niet op mijn lippen, want je hoeft maar te knipperen met je ogen en de kloven van de Grand Canyon zijn gearriveerd.


Dit is de lippenbalm met granaatappel olie, die super zacht is voor je lippen.

Een groot voordeel vind ik, dat deze lipbalm goed blijft zitten.
Hij voed de huid goed, waardoor je niet om de 10 minuten een nieuwe laag moet aanbrengen.
Ook vind ik het fijn dat het een stick is, want nu hoef je er niet met je vinger aan te zitten (en de helft onder je nagels vandaan te pulken)
De lipbalm heeft een fijne, toch iets zoete geur, de niet overheerst. Gewoon goed gedoseerd.
Na het aanbrengen worden mijn lippen een beetje warm, wat ik zeker fijn vind met die koude dagen.
Ik denk dat ik er een verslaving bij heb, want ik wil graag meer van deze lipbalmen testen!


Heb jij al kennis gemaakt met de lipbalm van Burt's Bees?
Welke is jouw favoriet?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten