4 november 2013

Hyper Stretch Lash Serum with Pro-long Complex

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Hyper Stretch Lash Serum with Pro-long Complex.


Deze Hyper Stretch Lash Serum is te bestellen bij Oriflame, dit is wat Oriflame zegt op dit product:
Stimulerende wimperbehandeling voor vollere, langere en natuurlijke wimpers. 35 ml - €10

Wie wil er geen sterkere, vollere en langere natuurlijke wimpers?
Dit vond ik natuurlijk het uitproberen waard!

Zoals je hiernaast kan zien, is het een soort eyelinerkwastje. Met dit kwastje kan je makkelijk het serum aanbrengen op de aanzet van je wimpers.
Ik breng hem aan in de avond, zodat het serum zijn werk kan doen. In de avond wordt het serum ook niet gestoord door het gebruik van mascara.

Wat ik merk van het gebruik van deze Hyper Stretch Lash Serum is, mijn wimpers zijn sterker. Dit klinkt heel raar, maar ze vallen minder snel uit.
Hierdoor zijn ze er gezonder uit.
Ik zie op dit moment niet echt een verschil, als ik kijk naar vollere wimpers, maar misschien dat dat nog kan komen. Als dat zo is, dan laat ik het zeker weten via mijn Facebookpagina.

Ik vind het erg fijn om dit serum te gebruiken. Ik krijg de indruk dat mijn wimper sterker zijn door de extra verzorging. Daarom is dit product zeker aan te raden. Ook is het makkelijk in gebruik, want als ik naar bed ga wil ik niet moeilijk zitten doen om het serum op mijn wimpers te krijgen. Door middel van het kwastje is het makkelijk en snel aan te brengen.

Gebruik jij ook een wimperserum?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten