5 november 2013

Color Quilt Blusher

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Color Quilt Blusher, die ik ontvangen heb met de Glossybox. Dit was de laatste Glossybox, de Beautygloss-Glossybox.



Dit zegt de Glossybox van de Color Quilt Blusher:
Minerals Cosmetics, Color Quilt Blusher.
Haal een blushkwast over alle vier de kleuren en breng de blush aan op de jukbeenderen voor een stralende gloed. De kleuren zijn ook afzonderlijk als oogschaduw te gebruiken.

Adviesprijs €5.95/Fullsize.










Ik vind de verpakking van deze Color Quilt Blusher erg mooi, luxe maar toch basic.
Als je de blush ziet, wordt ik meteen aangetrokken door de kleuren.



Het zijn vier mooie kleuren, die dus samen als blush te gebruiken zijn. Niet alleen kunnen deze kleuren als blush gebruikt worden, ook kunnen de kleuren individueel als oogschaduw worden gebruikt. Dit is natuurlijk een twee in één product, daar houd ik wel van.









Natuurlijk is het pigment belangrijk. Zoals je ziet zijn de kleuren a,b,c goed gepigmenteerd. Alleen kleur d is niet goed zichtbaar, maar ook deze kleur geeft een mooi glans. Deze glans kreeg ik helaas niet mooi op de foto.











Op foto hierboven draag ik de blush. Het is een subtiele blush, die zorgt voor een natuurlijk look.
Op de foto is de blush niet goed te zien, want ik krijg het niet goed op beeld.
Toch wilde ik deze foto laten zien, omdat ik toch  wil laten zien dat je er een subtiele look mee kan creëren.
Ik schrok namelijk zelf nogal van de bruine kleur. Ik heb een lichte huid en z'n kleur bruin valt bij mij erg op, dacht ik. Maar het viel me reuze mee en ik ben erg tevreden over het resultaat.

Wat is jouw favoriete blush op dit moment?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten