4 november 2013

Photo Dairy #6

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy #6!

Sinds een hele tijd, eindelijk weer eens pannenkoeken bakken. 

Wat een straf, om maskertjes te testen. Ik houd ervan en wat een
heerlijk masker is dit!

Ik heb de afgelopen tijd veel voor de klas gestaan, daarbij horen natuurlijk
ook de pauzes. Inclusief een heerlijk kopje thee!

Weer een outfitpost! Het was een tijdje terug, maar ik kan niet genoeg
foto's maken met mijn lievelingstrui!

Op woensdag ben ik altijd laat thuis, daarna moet ik nog eten.
Meestal heb ik dan geen trek meer, maar dit broodje met ei kan
ik niet laten liggen.

Elke ochtend is bijna hetzelfde: koud, donker, vroeg en het ontbijtnieuws
met mijn favoriete nieuwslezer: Jan de Hoop

Zoals je misschien wel wist heb ik een SWAP gedaan met Elize, van
Girlonthewhitebike. Hierbij kreeg ik deze mooie nagellak!
Daar is maar één woord voor WAUW!

En weer een ochtend foto, dit keer met mijn 'kindertjesthee'!

Omdat mijn blog één jaar bestond, hield ik een winactie.
Marloes had gewonnen en natuurlijk gaat de prijs op de bus!

Ik ben helemaal verliefd op de lipstick van Essence - All you need is red!

Ik wilde deze foto's daarom delen, ik vind het een super mooie kleur lipstick.

Ook heb ik mijn spullen uitgezocht, om te reviewen.
Ik kan nog even vooruit, ik kan niet wachten om sommige producten te
testen!

Dit was weer een vroege ochtend, maar wat was ik moe.
Ik had twee drukke weken achter de rug en was zeker toe aan 'me-time'

Me blog bestaan één jaar en de abonnees op mijn Youtube-kanaal blijven
stijgen, dit was natuurlijk een goede reden om wat aan de kwaliteit van
mijn filmpjes te doen. Dit ga ik zeker doen met mijn nieuwe camera!













































































































































































































































































































































Wat was jouw leukste moment de afgelopen 2 weken?






















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten