19 november 2013

Essence - All about matt! - Fixing compact powder.

Vandaag heb ik voor jullie een review van een product waar ik zeker fan van ben, namelijk de All about matt! Fixing compact powder van het merk Essence.



De All about matt poeder kan je kopen bij het Kruidvat voor €2.99.
Ik ben echt fan van de All about matt poeder.
Dit komt omdat ik nogal snel glim, maar met deze poeder niet meer.
Het witte poeder, word op je gezicht transparant en daarom 'onzichtbaar'.
Het is makkelijk in gebruik en voor iedereen geschikt.



Het is een doorzichtig doosje, waarin het witte poeder met een mooie structuur is gedaan.
Je kan er makkelijk met een kwast in en een groot voordeel is, dat het geen kruimelige poeder is.
Hierdoor verspil je weinig van het product zelf.
Ook kan je bijna niet te veel van het poeder aanbrengen op je gezicht, doordat het poeder echt compact is.























Hierboven kan je het mooie reliƫf zien, die ze in het poeder hebben aangebracht.
Dit is een product wat ik zeker elke dag gebruik, hierdoor zie ik er toch net wat frisser uit.
Doordat ik snel zweet en dus een glimmende huid krijg, zie ik er snel oververhit uit.
Omdat dit product zeker niet van je gezicht gaat glijden blijft het er goed uitzien.
























Hieronder heb ik op foto willen laten zien, hoe het poeder aanwezig is.
Ik vond het best moeilijk om goed het verschil op de foto te krijgen, maar toch zie je verschil.
Wat ik merk als ik het poeder draag is een egale matte huid.
Ook fijn dat het een budgetproduct is die voor iedereen te gebruiken is.

























Heb jij al kennis gemaakt met dit product en wat zijn jouw ervaringen?
Ik ben erg nieuwsgierig en zou het leuk vinden als je jouw ervaring met me deelt in een reactie!

Ben jij al bekent met de All about matt - Fixing compact powder?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten