20 november 2013

Pressed Powder Foundation - MAX Make-up

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Pressed Powder Foundation van MAX make-up.
De make-up producten van het merk MAX make-up is te koop bij de Action.


































Ik heb de foundation in twee kleuren gekocht, maar eerst wil ik jullie de kleur 261 NUDE laten zien.
De foundation is niet op dieren getest, wat ik persoonlijk erg fijn vind.
Ook bevat het Aloƫ vera en vitamine E.
De foundation zijn ook erg budget, namelijk €0.98 per stuk.
Als je de foundation uit de verpakking haalt, zit er een sponsje bij in.
Zelf vind ik het niet fijn om het sponsje te gebruiken om de foundation aan te brengen op mijn gezicht, maar vind ik het wel fijn om het gedeelte onder mijn ogen extra te bedekken.

























Zoals je kan zien is het een hele lichte kleur. Je kan de foundation in verschillende kleuren kopen en zo dus aanpassen bij jouw huidskleur. Omdat ik zelf een lichte huid heb, heb ik onder andere gekozen voor de kleur NUDE. Dit is een lichte bruin kleur met een warme ondertoon.

Dan heb je kleur nummer twee, die ik voor jullie ga reviewen.
Namelijk de kleur 260 FAIR.
Deze kleur heeft een koelere ondertoon, maar is ook erg geschikt voor een lichte huid.


Net zoals bij de andere foundation zit hierbij een sponsje.
Hierdoor is die wel makkelijk te gebruiken voor onderweg, om net even wat bij te poederen.

Omdat de foundations erg op elkaar lijken, heb ik ze even naast elkaar gezet.
De foundation links is NUDE en de foundation rechts is FAIR.
Nu kan je het verschil goed zien, maar ze zijn beide geschikt voor een lichte huid.






















Op mijn huid kan je het kleurverschil amper zien.
Wel vind ik de foundation erg fijn, iets wat me voor 100% meeviel.
Het enige waar je op moet letten, tijdens het gebruik, is dat je niet te veel laagjes aanbrengt.
Als je te veel laagjes aanbrengt oogt het al snel erg poederig.
Ik vind de dekking voor mij huid prima, het is net iets extra's.
Heb je meer dekking nodig dan zou ik toch kiezen voor een andere foundation.
Omdat ik nogal snel een glimmend hoofd, was ik bang dat ik deze foundation van mijn hoofd zou zweten.
Maar dat is zeker niet het geval.
Ik ben erg tevreden met deze foundation, alle twee, ze zijn namelijk prima voor een lichte huid.
Het is zeker een aanrader, zeker voor die prijs.

Welke foundation gebruik jij op dit moment?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten