18 november 2013

Photo Dairy #7

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, nummer 7 alweer.
Dat gaat echt snel!! Ik probeer om de week een Photo Dairy-artikel te maken, zo laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven.

Dit was een selfie, voor een avondje stappen met de gezellige meiden van
mijn werk!!

Zoals sommige van jullie misschien al weten, we hebben thuis een
popcorn-machine. Dit werkt zeker verslavend!

Ik wilde erg graag een ring boven je knokkel (elke keer vergeet ik hoe het
heet of hoe je het schrijft, ben daar echt een ramp in!) Maar ik kwam op
het grappige idee, om een ringetje te gebruiken van vroeger, die zijn ook
kleiner en makkelijk te dragen boven je knokkel!

Eindelijk weer eens een outfit van de dag gemaakt, dit was echt een poos
geleden!

De volgende dag deed ik het meteen weer, en allebei met mijn Action sjaal.
Hierover heb ik ook een artikel geschreven!

s'Ochtends is het echt fris op de fiets, vandaar dat ik mijn hoofdband om
had. Deze heb ik zelf gemaakt en draag hem ook erg graag!

Ik heb mijn theorie van mijn kinder-EHBO gehaald, maar niet alleen mijn
theorie, ook de praktijk! Die heb ik dus ook voor 2 jaar op zak!

Dit is het kneuzenpakket wat ik kreeg van een goede vriendin.
Ik had namelijk tijdens mijn gymopleiding van de Pabo mijn hand zwaar
gekneusd. Erg pijnlijk, maar dit maakte een hoop goed! :)

Ik had een bestelling gedaan bij Forever21. Hier heb ik ook een unboxing
van gemaakt, wil je die zien? Klik dan hier!

Dit ben ik toen ik nog erg klein was! Maar ik vond hem zeker passen bij
de maand Movember! 

Ja, dat heb je dan. Ik heb een week rust gehouden met mijn hand en ook
een aantal dagen in het verband tegen de zwelling. Dit is echt zo irritant,
want nu besefte ik pas hoeveel ik doe met allebei mijn handen.
Gelukkig was ik links, en mijn kneuzenhand rechts, maar toch!

Mijn trui vanuit de bestelling bij Forever21. De bestelling was trouwens
best snel binnen, dus kon ik snel genieten van mijn aankoopjes!

Vrijdag las ik de reclamefolders en kwam ik deze kortingsbon tegen in het
foldertje van de Etos. Misschien een tip voor jullie?

Mijn hand uit het verband en super stijf. Dus toen begonnen de oefeningen
in het warme water en met de stressbal. Het gaat nu al stukken beter gelukkig,
maar het is zeker nog niet pijnloos. Helaas heb ik uit verhalen gehoord dat het
wel een poosje kan duren. Maar er zit zeker vooruitgang in!









Hoe was jouw week en ga jij naar de Etos voor de Essie-nagellak?




























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten