16 oktober 2013

Optimals Cleansing Milk

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Optimals Cleansing Milk van het merk Oriflame.

Oriflame - €7.99 - 200 ml
(Uit brochure 16)
De Optimals Cleansing Milk  is voor een droge en gevoelige huid. Je hebt ze ook voor andere huidtypes, zoals een normale of gecombineerde huid.

Deze Cleansing Milk zorgt ervoor dat je huid schoon wordt, maar ook dat je huid gevoed word.
Dit merkte ik meteen na het gebruik van de Cleansing Milk.
Mijn huid voelde zacht maar ook gehydrateerd aan en ik had minder last van droge plekjes.

De verpakking is ook erg fijn. Door het pompje kan je de juiste dosering gebruiken en heb je niet snel te veel.
Ook blijf de verpakking schoner, naarmate je het product gebruikt.

Je doet één pompje op een watje en je brengt het aan op je gezicht. Het werkt dus makkelijk en snel!
Blijf wel uit de buurt van je ogen, gebruik daar eventueel een cleanser die bedoelt is voor je ogen.
Je huid rondom je ogen is heel kwetsbaar en heeft daardoor andere behoeften dan de huid van de rest van het gezicht.


Ik vind de Cleansing Milk erg fijn in gebruik.
Zeker in deze tijd van het jaar!
Door de extra verzorging die deze Cleansing Milk geeft, voor de droge huid, ziet mijn huid er beter uit!

Het product is zeker niet agressief en goed te gebruiken als je een gevoelige huid hebt.
Ideaal aan de overstap naar het koude en natte weer!












Wat is jullie favoriete Cleansing product?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten