15 oktober 2013

Must have: The Sting

Vandaag heb ik voor jullie de must haves van The Sting.
Ik heb lekker geshopt in de webwinkel en wil jullie deze items laten zien.

€19.95


Om te beginnen deze mooie licht bruine broek.
Een echt herfst item!
Deze broek is goed te combineren en een mooie basic toevoeging voor je kledingkast!




















€29.95
Wat zeker niet kan ontbreken is een bordeaux rode broek. Dit is echt een must have in voor mij één van de mooiste najaarskleur.


























€29.95


Dit rokje is echt een mooi item!
Netjes en comfortabel met een lekkere dikke panty eronder.
Met deze print is het echt een herfst-item.



















€19.95
 Vind je een bordeaux rode broek misschien iets te veel  van het goede? Dan kan je ook de najaarssfeer in je kledingkast halen door dit mooie shirt!






















€25.00
 Een geweldige tekst doet het natuurlijk altijd goed op een shirt.  Dit t-shirt is goed te combineren met een lekker vest of juist een net colbertje!


























€45.00
 Een mooi basic item is onmisbaar!
Ik vind dit shirt erg mooi, en op zoveel manieren te combineren!
























€49.95
Toen ik deze sweater in de webshop zag, dacht ik meteen: 'Deze wil ik!!'
Ik vind de kraag erg mooi en een heerlijke trui is zeker een must have!























€119.95
Ik zag hem in de webshop staan, maar deze jas heb ik onlangs in de winkel gekocht. Ik heb hem nu zeker al aan, want hij is super tegen de regen!

Een heerlijk lange jas, waarvan je de voering eruit kan halen. Ze heb je een tussenjas en een echte warme winterjas!





















€9.95
 Een mooie riem, die je outfit opfleurt met echte najaarskleuren. Die kan zeker niet ontbreken!



























€14.95


Een leuke sjaal om je outfit af te maken en lekker warm om je nek, heerlijk ik houd ervan!






















Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten