16 oktober 2013

Must haves Forever 21

Vandaag heb ik voor jullie mijn must haves van Forever21 bij elkaar gezocht.
Ik krijg van het koude weer buiten, echt de neiging om de webshops in de duiken en lekkere warme kleding te bestellen.
Gelukkig kon ik me inhouden, voordat ik mijn zuurverdiende centjes er zo doorheen jaag.
Daarom heb ik een must haves lijstje gemaakt.

Om te beginnen met warm-makende-vesten/truien...

Forever21 - Cardigan - €28.75



Een heerlijk vest, warm en overal mee te combineren!
































Forever21 - Cardigan - €28.75




Nog z'n soort vest, maar dan in het zwart. Ik ben ervan overtuigd dat je zulke vesten niet vaak genoeg kan hebben.
Forever21 -  Sweater - €26.75




































Dikke trui, warm binnen met een kopje warme thee..
Bij het haardvuur..
Lekker wegdromen..
Volgens mij heb ik genoeg gezegd!




















Forever21 - Legging - €14.75






Een legging, heerlijk comfortabel en wat ook handig is, snel droog als je een regenbui getrotseerd bent.
Heerlijk met een dik vest of lange trui!





























Forever21 -  Muscle Tee - €13.75







Oké, dit is niet echt een herfst item. Toch vind ik hem super. Ik zou deze musclee tee combineren met een lekkere cardigan.

























Forever21 -  Beanie - €8.90




Een heerlijke Beanie kan zeker niet ontbreken in de hersft!
Forever21 - POMPOM Beanie - €8.90
































































Forever21 -  Tas - €26.90









Ik ben helemaal fan van deze kleur.
Ik ben nog opzoek naar zulke laarsjes en dan moest ik deze tas helemaal hebben!!
Forever21 - Rugzak - €28.90





























Een rugzak, ja ik vind het ideaal!































Forever21 - Make-uptasje - €6.90








Een make-up tasje is het hele jaar door nodig, maar ik vind deze in de webshop!! Zeker een less is more!
Forever21 - Phone case - €7.90

































Een hoesje voor je telefoon, het bied je telefoon niet alleen bescherming. Het maakt je telefoon nog persoonlijker!

























Forever21 -  Fancy Oxford - €28.90








Het zijn niet op en top herfstschoenen, maar ik was verliefd toen ik dit plaatje zag!
Mooie kleur, schattige schoen!
























u






Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jouw favorieten webshop, op dit moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten