9 oktober 2013

Photoshoot Herfst

Vandaag heb ik voor jullie een speciaal artikel.
Zoals je misschien al weet, ben ik beetje aan het oefenen om mijn foto's beter te krijgen.
Zo zag je laatst een artikel, The Autumn TAG, waarin ik naar het bos was geweest om zelf foto's te maken.
En ik weet natuurlijk dat het niet 100% op top niveau is, maar ik heb er ook nooit voor geleerd.
Omdat ik het zo leuk vind en lieve tips kreeg, ben ik met Martine naar het bos gegaan.
Om te werken met de tips en van de foto's een mooi artikel voor jullie te maken!

Shirt - Hema - €15.00
Rok - Hema
Laarzen - Manfield

Sjaal - Camaieu (Frankrijk)
Horloge - Swatch Zwitersland - €150.00
Shirt - Hema - €15.00

Jas - Camaieu (Frankrijk)
Sjaal - Camaieu (Frankrijk)
Laarzen - Manfield 

Trui - Hema
Broek - V&D - €25.00
Korte laarzen - Van Haren
Ketting - The Sting

Trui - Hema
Kopje - Blond Amsterdam

Qua make-up hebben we gekozen voor sprekende ogen. De rest van de make-up is neutraal gehouden.

We hebben gewerkt met echte herfstkleuren: Bordeaux rood en paars. Met het palettje van Bon Voyage.

Hiermee is er een smokey eye gecreƫerd.
Om de ogen nog meer te laten spreken hebben we mascara gebruikt. Door deze kleuren komt de oogkleur van Martine mooi uit!













Wil je alle foto's zien, kijk dan op mijn FB-pagina!
Ik wil Martine bedanken voor het helpen met fotograferen en voor het 'model-zijn'!

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden, laat het hieronder in de reacties weten!
Willen jullie meer van dit soort artikelen dan hoor ik het graag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten