8 oktober 2013

Cupcake Tea

Vandaag heb ik voor jullie een review van een speciale thee, de Cupcake Tea.































De thee is te koop van de Xenos.
In een set zitten vier pakjes met elk 10 zakjes thee, de vier verschillende thee soorten worden hieronder beschreven.
Per setje van vier doosjes kost het € 1.99, een heerlijke budget thee.
Leuk om cadeau te doen!

Het zijn dus vier soorten thee, als eerste begin ik met de ...

Strawberry Kiss,
De thee heeft een zoete geur van aardbeien, wat je ook kan verwachten met z'n naam.
De smaak is zacht en fris, een heerlijke fruit thee.

Als je van fruit thee houd, dan vind ik deze thee ook lekker.








Lovely Cherry,
De thee heeft een zoete geur waarin je duidelijk de kersen herkent.
De smaak van deze thee is zoet en ook fruitig.

Deze thee en de Strawberry Kiss zijn heerlijke fruit theeën.

Zelf houd ik erg van thee met een fruitsmaak, dus deze twee zijn zeker mijn favoriet.





Chocolicious,
Dit was de thee waar ik het meest naar uitkeek. Chocola en thee zijn super, maar in combinatie zouden ze geweldig moeten zijn.
Dat viel dus een beetje tegen.

De geur van de thee deed mij aan gesmolten chocolade denken, maar in de smaak was weinig chocolade te bekennen.
Dit is ook de enige groene thee,van de vier theeën.
De mint smaak overheerste zo wat ik zelf niet echt lekker vond.


Sweet Honey,
Zoals je het in de naam al kan zien, deze thee had een heerlijke geur van zoete honing!
En honing in me thee vind ik echt iets voor de herfst of winter.

De smaak was ook heerlijk, honing met een vleugje banaan. En het klinkt misschien raar, maar het was echt een heerlijke combinatie!







Ik vind deze pakketjes thee erg leuk, ook om weg te geven als cadeau!
De thee waren lekker en verrassend qua smaak.
Ik denk dat het persoonlijk verschilt van welke smaak je houd.
Voor mij waren de Sweet Honey, Strawberry Kiss en de Lovely Cherry echt toppers!

Wat is jouw favorieten theesmaak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten