10 oktober 2013

Eyebrow kit Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Eyebrow kit van het merk Oriflame.

Dit product kost €9.99 en dit is wat Oriflame ervan zegt:

Compacte alles-in-een kit om perfecte wenkbrauwen te creëren met een natuurlijke finish. Een professionele wenkbrauwlook is nog nooit zo makkelijk geweest. Bevat 2 mengbare wenkbrauwschaduws, 2 kwastjes en fixerende was.












Ik heb zelf het wenkbrauwsetje van Catrice, qua uiterlijk lijken deze erg op elkaar.
Ik vind het een chique ogende wenkbrauwset, die je makkelijk mee kan nemen.















Het zijn drie mooie kleuren!
De bovenste twee zijn wenkbrauwschaduws, die je goed kan mengen tot je eigen kleur.
De onderste en tevens lichtste kleur is de was.

In de la aan de zijkant zitten twee kastjes. De kwast met zwarte haren voor de wenkbrauwschaduws en de kwast met de witte haren voor de was.

Het enige wat ik hier mis, is een wenkbrauwborsteltje.


Als je zelf weinig ervaring hebt met een wenkbrauwset, zit er bij deze een makkelijk, korte en duidelijker handleiding.
Ideaal!



































Hierboven zie je links mijn wenkbrauw zonder gebruik van de wenkbrauwset, en rechts met gebruik van de wenkbrauwset.
Je zit een goed verschil, maar toch is het niet te opvallend.
Je wenkbrauwen ogen wat voller en wat netter na het gebruik van dit setje.

Ik vind het een goed en fijn setje, makkelijk in gebruik en geeft net wat extra's aan je wenkbrauw.
Het enige wat ik mis, is een wenkbrauwborsteltje, maar voor de rest vind ik het erg fijn.

Wat is jouw favorieten wenkbrauwproduct?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten