7 oktober 2013

Photo Dairy #4

Vandaag heb ik weer voor jullie een Photo Dairy!
Hiermee neem ik jullie mee, in een kijkje in mijn leven!

Als eerste was ik natuurlijk jarig!
De vrijdag voor me verjaardag ging ik (met mijn vriend) met mijn nicht en haar vriend, een drankje doen voor mij verjaardag!

En toen kreeg ik dit leuke thee-pakket!
Op mijn verjaardag zelf, hadden mijn ouders de slingers opgehangen.
Hoe oud ik ook word, dan voel ik me toch wel echt helemaal jarig!



















Ik ben een ramp in de keuken, maar toch heb ik een kwarttaart gemaakt!


En een Monchoutaart!
Wel met hulp van me moeder, natuurlijk.
De volgende dag weer vroeg uit de veren, want elke dinsdag geef ik gymlessen. Dit doe ik om mijn laatste diploma te halen, zodat ik groep 1 t/m 8, gymles mag geven.
En daar hoort ook de heerlijke theorie bij, dat betekent...
aan de studie!!

Natuurlijk wel met een lekker kopje thee!
Ook ontving ik weer de Glossybox!
Super leuk altijd, de unboxing staat al online.
Wil jij hem zien?
Klik dan hier!
Elke ochtend ben ik vroeg uit de veren, omdat ik elke dag oproepbaar ben.

Het voordeel je houd je ritme erin, maar soms is het echt irritant als je niet hoeft te werken.
Natuurlijk heb ik ook weer eens dingen getest voor de site.
Ook dit oliebrandertje van de Action, wil jij weten wat ik ervan vond?
Klik dan hier!
Ook kreeg ik nog een onverwachts cadeau, door de brievenbus. Een jaar abonnement op de Glamour!
Hier ben ik echt zo blij mee!
Ook ben ik weer eens bezig geweest met mijn nagels.
Mooi rood is niet lelijk!
Ik heb een kamer op zolder, hierdoor is het internet niet altijd zo goed als het zou moeten zijn.

Maar een dino die mijn internet overneemt? Die had ik nog niet gehad!












Ik hoop dat jullie het leuk vonden, om een kijkje in mijn leven te nemen!
Heb jij nog leuke ideeën voor een artikel of misschien wel een filmpje, laat het dan weten in de reacties!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten