7 oktober 2013

Quotes #3

Vandaag heb ik voor jullie 10 quotes om de week mee te beginnen!

Als je jezelf niet accepteert of lief hebt, kan je dat bij een ander ook niet. Je kan een ander ook pas helpen als jij goed in je vel zit.

Het klinkt heel egoïstisch, maar als jij niet aan jezelf denkt, wie doet het dan?
Jij bent de enige die jouw grenzen kan aangeven.














Ik ben helemaal niet materialistisch. Ik heb liever mooie momenten met iemand, dan veel spullen.

Wat moet je met veel spullen als je het met niemand kan delen, als je met niemand kan genieten.

Ik denk dat de hebzucht, die er tegenwoordig is.. of misschien mij nu meer opvalt, iemand echt niet siert.
Als je creatief bent, ben je dat niet alleen als je iets aan het maken bent. Maar dat ben je altijd, in alles.

De manier die je hebt om bijvoorbeeld problemen op te lossen of een manier van kleden of de kijk die je hebt op bepaalde dingen.

















Het ideale plaatje, wie wil dat nou niet.
Ik denk, dat we door onze verwachtingen niet meer weten wat echte liefde is. Dat niemand perfect is, maar dat je van iemand houd om wie diegene is. Niet omdat je iemand wil veranderen.

Ik denk dat ik niet de enige ben, die leeft met stress. Door de hoge verwachtingen, die we hebben. De verwachtingen die we voor onszelf hebben..

De eisen die we stellen..

Het altijd overal bij willen zijn, bereikbaar willen zijn?

Verander jou eisen, en luister eens echt naar jezelf..

Hoeveel moeite kost het, om iemand een 'Goedemorgen' te wensen?
Hoeveel moeite kost het, om naar iemand te glimlachen?

Een klein gebaar, kan voor iemand een groot gebaar zijn. Kan iemands dag mooier maken.

Denk daar eens aan, als je s'ochtend de trein in stapt..
Of als je tijdens het fietsen aan het wachten ben voor het eeuwig durende stoplicht..
Ga je dromen achterna, geloof in jezelf!
Laat niemand je tegenhouden en vang die dromen!
Iedereen heeft wel iets, iets waar die mee zit. Iets waar die voor knokt of iets waar die mee zit.

Maar niet alles kan je zien.
Iets wat niet zichtbaar is, daar word geen rekening mee gehouden.

Wees lief voor elkaar, ook als iemand ineens raar reageert.
Houd de eer aan jezelf, en onthoudt dit..

Jij bent niet de enige die ergens voor vecht of ergens mee zit.
Deze sluit mooi aan, met de quote hierboven.
Oordeel niet te snel..
Ik wil niet zeggen dat ik dat nooit doe, iedereen doet het.
Maar het gaat erom hoe jij met het oordeel omgaat, stel je het bij?
Spreek je het uit?
Praat je erover?
Stop niemand in een hokje, zeker als je niet echt weet wie die persoon is.















Sommige zien 'anders' als iets slechts. Je hoort er niet bij of je valt te veel op.

Wees trots dat je anders bent, dat je uniek bent.
Jij wordt onthouden en jij kan meer bereiken omdat je jezelf kan zijn.








Een heleboel qoutes vandaag voor jullie.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Ik ben erg benieuwd, wat jouw favorieten quote is en waarom.
Laat het hieronder achter in de reacties, en laat mij kennis maken met jullie kijk op de wereld!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten