8 oktober 2013

De Wonderpotjes Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Wonderpotjes van het merk Oriflame!














Dit zijn de Wonderpotjes, die in mijn bezit zijn.
Ik vind ze echt super fijn, makkelijk mee te nemen in je tas en gaan lang mee.
Je kan ze kopen op de website van Oriflame voor €10 per stuk.

Zoals je hierboven op de foto ziet, is het licht roze potje de mooie zilvere kleur kwijt.
Dit potje heb ik al een hele poos en reist ook zeker vaak mee in mijn tas, vandaar.
Dit is de Tender Care Protecting Balm, in een basic uitvoering.
Deze potjes zijn goed te vergelijken met Vaseline.

Maar natuurlijk zijn niet alle potjes hetzelfde...

Dit is de Tender Care Cherry.
Zoals de naam het al zegt, ruik deze 'vaseline' naar kers.
Een heerlijk zoete geur!



Dit is de Tender Care Caramel, met een heerlijke karamel geur!
Een lekkere warme geur!
Dit is de Tender Care Coconut.
Zoals de naam al zegt, met een frisse kokosnotengeur.
Dit is de Tender Cara Almond.
Een heerlijke frisse en zachte amandelgeur!
















Deze potjes hebben allemaal één ding gemeen, ze zorgen voor goed verzorgde lippen.
Maar ieder potje is uniek, de geur en de sfeer waarin je wilt zijn.
Geur die aanwezig is maar zeker niet dominant!

Ik kan jullie deze potjes zeker aanraden, zelf voor €10 euro.
Houd de site van Oriflame in de gaten, want vaak zijn deze potjes in een actie te bestellen.
Maar ik ben helemaal verliefd op de verpakking, compact en makkelijk mee te nemen.
Op de geur en de verzorging voor je lippen.

Wat is jouw favorieten lipbalm voor de herfst?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten