18 oktober 2013

Océan Make-up Remover pen

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Océan Make-up Remover pen uit de Glossybox.

Glossybox - €4.00 - fullsize
Ik was meteen erg benieuwd naar dit product. Ik dacht als het goed werkt is dit toch ideaal als je uitschiet met je eyeliner of je lipstick?!

Ik heb dit product uit de Glossybox en dit is wat de Glossybox zegt op het product:
Het ideale product voor het verwijderen van overmatige make-up rond de ogen, lippen en vegen die ontstaan tijdens je make-up routine. De punt van de pen bevat een vloeibare make-up reiniger zonder parfum, zodat de huid niet uitdroogt.


In de verpakking kan je zien, dat er drie nieuwe punten bij zitten.
Dit vind ik echt ideaal! Ook kan je, als de punt vies is, de 'stift' omdraaien.
In totaal kan je dus acht keer je punt goed vies maken!




Natuurlijk ging ik de Océan Make-up Remover pen even goed testen!










Ik wilde testen of alles wel wegging met deze Make-up Remover Pen, daarom heb ik veschillende producten geprobeerd.
Van boven naar beneden:
Blush, Oogpotlood, Lipstick en Oogschaduw.

Ik heb strepen gezet, zodat je goed kon zien of de make-up echt weg ging.







En dit was het resultaat!
De blush, lipstick en oogschaduw gingen goed. Met de eyeliner had die wat meer moeite.
Toch vind ik het resultaat goed!
Ik vind het een ideaal product om kleine uitschieters weg te werken.













Hoe haal jij de kleine uitschieters van je make-up weg?

Laat het weten in een reactie hieronder, ik ben er erg benieuwd naar.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten