18 oktober 2013

Silk Handcream Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Silk Handcream van Oriflame.

Oriiflame - €10.00 - 150 ml
Een handcrème is voor mij zeker een must have van het najaar.
Het word weer kouder buiten en mijn huid word droog.
En wat kan je dan beter gebruiken dan een handcrème?!

Een handcrème zorgt niet alleen voor zachte handen, maar werkt ook nog eens verzorgend. Je handen, maar ook je nagels, zijn wel je visitekaartje. Een extra verzorging is daarom ook niet verkeerd!

Een handcrème kan je de hele dag  door gebruiken, je smeer met een beetje handcrème je handen helemaal in. Het is belangrijk om een goede handcrème te gebruiken, omdat je handen veel te verduren krijgen. Hier speelt de handcrème op in! De handcrème trekt meestal ook snel in, zodat je snel verder kan met je activiteiten.

Ik gebruik vooral in het najaar meer handcrème, zo blijven mijn handen zacht en soepel!






De Silk Handcream is een fijne handcrème!
Ik vind het allerbelangrijkst, dat de handcrème snel in de huid trekt. Zo kan ik verder met waar ik mee bezig was. De Silk Handcream trekt niet alleen snel in, maar heeft ook nog eens een heerlijke geur!
De handcrème ruikt bloemig, op de tube staat 'Silk proteins & Orchid Extract, dus ik denk naar Orchidee.
Ook maken de Silk Handcream mijn handen meteen heerliijk zacht!

Een top handcrème!

Ook de verpakking vind ik fijn.
Door de draaidop, kan ik deze tube zo in mijn tas doen, zonder dat ik bang ben dat mijn hele tas onder de handcrème zit.
Dit is wel eens anders als er een geen draaidop op zit.


Ik ben erg tevreden over deze handcrème!


Wat is jullie favorieten handcrème?

Laat het even weten hieronder in de reacties, ik ben erg benieuwd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten