17 oktober 2013

Maandagmorgenmodel is 1 jaar!!!


Ja, je ziet het goed!

Maandagmorgenmodel bestaat 1 jaar!!


Eén jaar geleden, plaatste ik op mijn blog mijn eerste artikel!
Ik kan het zelf niet geloven, dat het al een heel jaar geleden is.
De tijd vliegt, zeker als je plezier hebt!

Ik heb al aardig wat bereikt met mijn blog en dat heb ik aan jullie te danken.
Ik ben naar Amsterdam geweest voor een event en sta bij meerdere bedrijven op de perslijst.
Ik heb contact met leuke bloggers, stijgend aantal bezoekers en genoeg producten om te testen!
Iets wat ik een jaar geleden zeker niet had verwacht, maar wat ben ik trots!

Ik wil natuurlijk jullie bedanken!
Want zonder jullie bezoek op mijn site, had ik niet bereikt wat ik nu bereikt heb.
Maar niet alleen op mijn site komen trouw mijn lieve bezoekers, ook op mijn YouTube-kanaal stijgt mijn abonnees en de kijkcijfers!

Maandagmorgen-feitjes:
* Ruim 3000 bezoekers per maand.
* Iedere doordeweekse dag komen er 2 artikelen online.
* In het weekend komt er 1 artikel online per dag.
* Bij 100 YouTube filmpjes op mijn kanaal
* Totaal aantal bezoekers is al ver over de 17.000
* Ik ben naar het Kerst Style Event geweest van de V&D
* Ik heb 21 volgers op Bloglovin
* Ik schrijf elk artikel met plezier



Daarom komt er vanmiddag om 12.00 precies en speciale winactie online!
Wil je mee doen?
Zorg dan dat je vanmiddag de site goed in de gaten houd!!

Bedankt lieve lezers!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten