15 oktober 2013

Nivea Soft Limited Edition

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Nivea Soft  vanuit de Glossybox.

Ja, je leest het goed Limited Edition...
Ik was helemaal enthousiast over de Glossybox van afgelopen maand, maar het klopte niet helemaal.

Er is te zien, op het kaartje van de product-beschrijvingen, dat er een mooie limited edition van de Nivea Soft in zou zitten.
Maar helaas kreeg ik de normale Nivea Soft, jammer!
Maar dat doet niks onder aan de kwaliteit!

Dit is wat de Glossybox erover zegt:
Nivea Soft  is een lichte hydraterende crème die de huid zacht en fris doet aanvoelen en zorgt voor een gezonde glans. De crème is ideaal te gebruiken voor gezicht, lichaam en handen. De lichte formule van Jojoba-Olie en vitamine E verfrist de huid en trekt direct in. Speciaal voor de start van het fashion-seizoen presenteert Nivea eze maand een limited-edition: een design van mode-ontwerper Giles Deacon.

Adviesprijs: €5.18/ Fullsize.

Het is een heerlijke grote pot en een crème die zeker bij de basics hoort. Ik kan me weinig mensen voorstellen die geen pot met Nivea-crème in huid hebben!

Het is zeker een fijne crème, die echt snel intrekt! Ideaal, want als je het gebruik voor je lichaam kan je je snel aankleden.
Als het gebruikt voor je handen zit niet meteen je hele telefoonscherm onder de crème.
En natuurlijk ideaal, als je aan je gezicht een extra boost wil geven voor het slapen gaan!

De crème heeft een fijne frisse geur en ideaal te gebruiken voor de droge plekjes, waar die dan ook zitten.

Ik ben zeker tevreden met deze crème en raad hem ook zeker aan!
Met een pot doe je echt een hele poos en je kan het overal voor gebruiken!

Vooral in het najaar, de komende kou en nattig weer, is je huid extra verzorgen erg belangrijk. En deze crème is daarbij echt een aanwinst!



Wat is jouw favorieten verzorgingsproduct in het najaar?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten