4 oktober 2013

Beauty Bird Fly High Active Foot Gel

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Beauty Bird Fly High Active Foot Gel.

Glossybox - Fullsize - €9.00

Dit product heb ik gekregen vanuit de Glossybox, dit zeggen ze over het product:
De Fly High Active Foot Gel revitaliseert en koelt de gestresste en vermoeide voeten en benen.
Deze gel heeft een rustgevend en opwekkende werking, vooral na lichamelijke inspanning, een warme dag , of een nacht dansen in de stad. Ingrediënten, zoals menthol, kamfer en eucalyptus olie, geven een verkoelende en verfrissend effect.

Ik ben zelf echt fan van voetencrème, omdat ik snel droge voeten heb.
Ik gebruik ook vaak voetcrème en kan het daarom ook goed vergelijken.
Door het gebruik van voetcrème, zorg ik ervoor dat mijn voeten zacht aanvoelen, er verzorgt uitzien en ontspannen zijn.
Ik kan het iedereen aanraden, even een momentje voor jezelf.

Deze voetcrème heeft een gave kleur, dat viel me meteen al op!
Hij kwam eigenlijk in de zomerbox van de Glossybox, maar ik ben van mening dat je het hele jaar door prima voetcrème kan gebruiken.
Je voeten hebben zeker extra verzorging nodig, na een dagje in dichte/warme schoenen gezeten te hebben.

Ik vind deze voetcrème echt bijzonder, iets wat ik zeker niet had verwacht!
De crème is echt koel, geeft een fris gevoel en trekt snel in.
Dat laatste is erg fijn, je kan namelijk na het insmeren van je voeten meteen je sokken en schoenen aantrekken.
Snel en makkelijk dus.
Deze crème geeft een fris gevoel en verzorgt je voeten goed!

Gebruik jij een crème voor je voeten?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten