3 oktober 2013

Kiko 632

Vandaag heb ik voor jullie een review van mijn laatste Kiko nagellak, nummer 632.






























Ik heb deze nagellak gekocht in Essen, Duitsland.
Kiko is een budgetmerk, ik heb voor deze nagellak maar €1.50 betaald!

Deze nagellak is anders dan de andere nagellak die je op mijn site heb gezien van Kiko.
Dit is een Sugar Mat nagellak, dit is erg te vergelijken met het Sand-effect.

Ik was erg nieuwsgierig naar deze nagellak en hoe dit op mijn nagels zou staan!














Hier zie je de nagellak op mijn nagels.
Het is een fel rode kleur, een echte eyecatcher voor bij een outfit!


























































Ik heb hierboven even een close-up gemaakt, zodat je het effect van de nagellak goed kan zien.
Ik ben er benieuwd wat jullie van deze nagellak vinden, laat het even weten in een reactie hieronder.

Wat vind jij van het Sugar Mat effect?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten