4 oktober 2013

MODELCO Eyeshadow Duo Bronzed Goddes

Vandaag heb ik voor jullie een review van MODELCO Eyeshadow Duo Bronzed Goddes.






























Deze oogschaduw duo heb ik gekregen via Glossybox.
Wil je meer informatie over de Glossybox, klik dan hier.

Wat zegt de Glossybox over dit product:
Een oogschaduw duo met twee aanvullende kleuren die samen of apart gedragen kunnen worden. Ideaal om verschillende looks me te creëren, zowel voor overdag als voor een avondje uit.

Het is een fullsize product met als adviesprijs €22.

Het is een mooi doosje, met een spiegel erin. Ook zit er een spons-applicator in, waardoor je dit palette makkelijk mee kan nemen.

Het doosje is mooi stevig en kan makkelijk mee in jou make-up tasje.














De kleuren zijn erg mooi!
Zowel de lichte als de donkere kleur bevat een subtiele glitter.
Met deze kleuren kan je niet mis gaan, maar toch een mooie naturelle ooglook creëren.

Je kan ze los, maar ook samen goed combineren. De lichte kleur is ook te gebruiken als een highlighter.








Hierboven zie je de swatches van de oogschaduw.
De kleuren zijn allebei goed gepigmenteerd, wat ik erg belangrijk vind met een oogschaduw.
Hier kan je ook zien dat de lichte kleur, meer glitters geeft dan de donkere kleur.
Dit vind ik juist goed, omdat je anders te veel glitters krijgt.

Mijn conclusie:
Ik vind dit palette erg mooi en goed te gebruiken voor een dagelijkse look.
Ik vind de lichte kleur erg mooi en ook goed te gebruiken voor een highlighter.
Hierdoor kan je met dit palette alle kanten uit.
De prijs vind ik hoog, je betaal €11 per kleur.
Toch ga ik met veel plezier aan de slag met dit palette!



Wat is jullie favoriete duo oogschaduw?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten