9 september 2013

TAG You're it

Ja, je ziet het goed!
Vandaag zet ik voor het eerst, twee artikelen online!
Vanochtend om 6.00 kwam het eerste artikel online en vandaag om 12.00 komt nummer 2.

Ik ga kijken of dit voor mij en voor de site werkt, niet elke dag zal er een tweede artikel online komen.
Dit zal ik moeten zien en plannen met mijn tijd.

Maar vandaag, zoals ik vanochtend ook al zei, staat de maandag in het teken van een persoonlijk artikel.
Nu ga ik voor jullie een TAG doen, de You're it TAG.
Deze TAG neem ik over van belessa.nl



1. Hoelang blog je al en waarom?
Ik blog al één jaar, maar op deze blog ben ik vanaf maart 2013 echt begonnen.
Er stonden wel eerder artikelen online, maar ik heb sinds maart 2013 elke dag een artikel online gehad.
Ik ben begonnen met bloggen, omdat ik veel vrije tijd had.
Ik was aan het afstuderen aan de Pabo en moest wachten tot ik mijn examen kon doen.
Iets wat ik echt niet kan is stilzitten, dus toen ben ik al mijn overige tijd in mijn blog gaan steken.
En dit is het resultaat!

2. Wat is je grootste fashion no-go?
Haha, ja iedereen heeft een fashion no-go!
Voor mij zijn het Uggs, het zijn gewoon echt sloffen voor buiten.
Ik zou ze zelf nooit aantrekken, maar vind het ook geen gezicht bij anderen.
Een echte no-go voor mij!

3. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Graag zou ik een nieuwe camera willen, maar dan een camera met uitklapbaar scherm.
Een camera waarmee ik goed kan filmen en foto's kan maken!
Ook zou ik graag op vakantie willen, want ook dat is een aantal jaar geleden.


4. Als je alleen kon kiezen tussen drie make-up producten voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
Ik zou dan gaan voor de meest makkelijke en basic producten, zoals een mascara, een oogpotlood en een lipbalm.
Hiermee zit je denk ik altijd goed!

5. Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht) en waarom?
Doutzen Kroes!
Ik vind haar echt een voorbeeld, een mooie vrouw!
Natuurlijk ken ik haar niet persoonlijk, maar ze geeft mij de indruk dat ze hard werkt en toch lekker nuchter blijft.
Down to earth!

6. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Ja, ik gebruik verschillende haarproducten.
Het is belangrijk om mijn haar goed te verzorgen, zeker omdat het zo lang is!
Ik vind het belangrijk om een goede shampoo te hebben en een haarmasker is ook bijna niet meer weg te denken!


7. Wat is je grootste droom?
Ik vind dit een vraag, waarbij ik automatisch een cliché antwoord wil gaan schrijven.
Je hoort altijd als mensen 'iets' bereik hebben, 'Dit was mijn grootste droom!'
Natuurlijk heeft iedereen dromen en zijn dromen ook belangrijk, maar echt een droom opschrijven vind ik toch lastig.
Dan zou ik het liefst willen dat ik gezond en gelukkig blijf, of dat niet cliché is!?
Ik zou graag een eigen klas willen hebben om aan les te geven en met mijn blog andere mensen inspireren!

(Cliché!!)

8. Wat is je favorieten TV-show en waarom?
Ik moet nu toch bekennen, dat ik jarenlang fan ben Goede Tijden, Slechte Tijden!
Als ik het mis, dan kijk ik het terug.
Ook al vind ik soms dat deze soap voorspelbaar is, ik blijf kijken!
Ook vind ik programma's als Expeditie Robinson geweldig, dan zit ik echt voor spanning voor te tv.

9. Wat is je favoriete 'aspect' (deel) van jezelf?
Ik vind het een goede eigenschap van mij, dat ik positief ben ingesteld.
Ook heeft mijn doorzettingsvermogen voor veel mooie dingen gezorgd, dus daar ben ik ook wel trots op!


10. Op welke prestatie ben je trots?
Ik ben trots op mezelf, dat ik mijn diploma leerkracht heb behaald op de Pabo.
Ook ben ik trots op mezelf, door wat ik heb bereikt met mijn blog!


Hoe vonden jullie het om een tweede artikel te lezen vandaag en is het voor herhaling vatbaar?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten