9 september 2013

Achter de schermen

Vandaag is het maandag en op maandag wil ik een persoonlijk artikel voor jullie maken.
Vandaag neem ik jullie mee achter de schermen van mijn blog.
Ik heb een zolderkamer, waar ik ook het meeste werk doe voor mijn blog.
Hier test, swatch en schrijf ik meestal mijn artikelen.
Alleen als het heel erg warm is dan zit ik beneden.

Dit is mijn bureau van de Ikea.
Een ideaal bureau, omdat je het aan beide kanten kan openklappen.

Op mijn bureau liggen meestal de spullen die ik nodig heb tijdens het bloggen.
Zoals: Laptop, camera's, producten e.d.


Dit is mijn laptop van het merk: Samsung























































Ik heb een laptop en een tablet, mijn foto's bewerk ik op mijn laptop via het programma: 'Photoshop C5.'
De artikelen schrijf ik meestal op mijn tablet, hiermee kan ik overal werken.

Zoals je ziet staat er ook een theepot, zo vergeet ik niet om genoeg te drinken.
Als ik een dagje aan het werk ben, dan zet ik meestal een pot thee.


Fujifilm S7000 FinePix
Dit is de camera waarmee ik de product foto's schiet.
Deze camera heb ik van mijn vader geleend, hiermee kan ik mooie scherpe foto's maken.
Zoals je ziet, is dit met mijn digitale camera (Casio Exilim) niet zo mooi scherp.

Ik film met de camera, waarmee ik nu de foto's heb gemaakt.
Dit is echt een oude camera, volgens mij al 8 jaar oud.
Als ik ooit een keer geld over zou hebben, zou ik dat graag investeren in een goed werkende camera!

Op mijn bureau liggen tijdschriften, het boek van Cynthia en mijn notitieboekje.
Uit de tijdschriften haal ik inspiratie en in het notitieboekje schrijf ik mijn ideeën op voor mijn blog!

Dit zijn de producten die ik aan het testen ben.
Nu heb ik er ook een kortingsbon naast liggen, deze moet ik niet vergeten in te leveren.
Zo kan ik weer nieuwe producten voor de site uitproberen.


Op woensdag is het 'Fashiondag' op mijn site.
Dan maak ik onder andere outfitfoto's en dit gebeurt in mijn grote spiegel.

Mijn productfoto's schiet ik dus met mijn Fujifilm-camera, maar dit doe ik heel simpel.
Ik heb twee posters van vroeger, die geplastificeerd zijn.
De achterkant van deze poster gebruik ik als achtergrond voor mijn producten.

Hier zie je een close-up.



Naast mijn bureau staat dit kastje, die van de Kringloop komt.
Hierin bewaar ik ook spullen voor mijn blog.
In deze bovenste la bewaar ik snoeren van mijn camera's, een klein statief en
andere spullen.
Al deze spullen gebruik ik wel eens tijdens het filmen of het maken van mijn
artikelen.



In de doos van 'Blond Amsterdam', bewaar ik producten die ik nog wil testen
voor de site.
Zoals je ziet heb ik nog aardig wat werk, heerlijk vind ik dit!
Allemaal nieuwe dingen om te testen en uit te proberen!


In deze la van het kastje bewaar ik mijn bakje van mijn opgemaakt spullen.
Hiernaast liggen legen verpakkingen en papieren die ik moet bewaren.
Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan bonnetjes van aankopen
Wat ik op mijn computer meestal open heb staan is mijn site.
Hier beantwoord ik de reacties die ik krijg en kijk ik of de lay-out klopt.

Bloglovin!
Ook heb ik voor bloglovin openstaan.
Hiermee volg ik de blogs die ik graag lees, ook kan je mij volgen!
Zo blijf je op de hoogte van mijn nieuwste artikelen.
Wil je me volgen?
Klik dan hier!


You-tube!
Ook heb ik mijn eigen Youtube-kanaal!
Hier beantwoord ik ook de reacties en upload ik de video's die ik gebruik voor mijn site!
Je kan je gratis abonneren, zodat je op de hoogte blijft van mijn nieuwste filmpjes!
Wil je je abonneren op mijn kanaal?
Klik dan hier!


Blogger.
Mijn blog maak ik via Blogger, een simpel en makkelijk programma!
Hier houd ik mijn statistieken bij en schrijf ik mijn artikelen.

Agenda vanuit Google.
Mijn artikelen plan ik van te voren in.
Ik vind het fijn om artikelen in te plannen en in het voren te werken.

Mijn eigen Facebook-pagina!
Ook heb ik een eigen Facebook-pagina gemaakt voor mijn blog!
Hier zie je als een artikel online komt en hier zet ik extra foto's en blog gerelateerde opmerkingen.
Ik zou het leuk vinden als je mijn pagina gaat 'liken'
Dit is belangrijk voor mijn site, omdat ik via mijn site netwerk.
Alles wat op deze Facebook-pagina online komt, komt ook in een link op Twitter.
Wil je mijn Facebook-pagina 'liken', klik dan hier!
Wil je me volgens op Twitter, klik dan hier!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje achter de schermen te krijgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten