10 september 2013

Highlighters

Highlighter?!
Ja, ik ben op onderzoek uitgegaan.
Ik was erg nieuwsgierig geworden naar highlighters, omdat ik er veel positieve verhalen over hoorden.
Ik ben naar de webshop van E.L.F gegaan en heb daar twee verschillende highlighters besteld.

Shimmer Pallet - E.L.F - €4.00

Highlighter uit een tube - E.L.F - €1.00






























De producten worden uitgebreid gereviewd in het middagartikel, dit artikel is om 12.00 online!

Natuurlijk moet je, voordat je aan de slag gaat, eerst  weten hoe je hiermee moet werken.
En daar startte ik met mijn research!

Als eerste wilde ik weten, wat voor meerwaarde geeft een highlighter aan je gezicht?
Met een highlighter kan je delen van je gezicht benadrukken en als het waren laten oplichten.
Hiermee zorg je voor een frisse finish van je look, ook is het mooie te gebruiken in combinatie met blush.

Over highlighters heeft Vera Camilla een super filmpje gemaakt, waarin ik meer te weten ben gekomen over highlighters.
Dit wil ik graag met jullie delen!


Een goede tip uit het filmpje: 'Je kan je highlighter goed aanbrengen met een blendingbrush!'

Waar breng je precies highlighter aan?

Hier zie je mijn gezicht zonder highlighter.


Hier zie je mijn gezicht met een mooie highlighter.
Je kan op deze foto's goed het verschil zien.
De highlighter kan voor een frisse look zorgen!

Hierboven zie je de punten waarop je highlighter 
kan aanbrengen.
Hierboven zie je de punten waarop je allemaal highlighter kan aanbrengen.
Dit is natuurlijk voor iedereen anders, welk gedeelte wil jij laten oplichten?

Voor mijn gezicht vind ik het mooiste om mijn binnenste ooghoek, mijn wenkbrauwbot en het plekje boven mijn lip op te laten lichten.
Voor mijn gezicht is het minder mooi om mijn voorhoofd op te laten lichten, vooral omdat die best hoog is.
Zo is het voor iedereen anders, maar voor iedereen is een highlighter bruikbaar.

Een tip is zeker, breng het niet overal aan.
Zoals je kan zien, ben je dan eerder te vergelijken met een discobal en zal je buiten gegarandeerd aangevallen worden door een groep eksters!

Ga aan de slag en kijk wat er bij jou het mooiste past!
En de meerwaarde die een highlighter jouw te bieden heeft is: 'Snel en makkelijk en fris ogende look!'

Waar gebruik jij het liefst een highlighter?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten