2 september 2013

Photo dairy #2

Vandaag heb ik voor jullie een photo dairy, nummer 2.
Deze keer zijn het best veel outfits foto's, maar ik heb nog meer foto's.

Ik ben helemaal fan van het merk Essie, vooral van deze kleur.
Deze kleur heet: 'Maximillian strasse her'
Erg mooi en basic!

Een outfit foto!
Ik ben zo blij met die jasje, die ik bij de New Yorker heb gekocht in de sale!

Ik ben met mijn vriend naar Amsterdam gegaan en dan kan je natuurlijk de Magnumstore niet overslaan!
Sinds ik wist dat deze winkel er was, zei ik al: Daar moet ik een keer heen!
Dus bij deze, het was verrukkelijk! 

Deze geurkaars komt van de Action en ruikt echt super lekker!
Echt een aanrader dus!
Ik vind het heerlijk om deze kaars te laten branden voordat ik ga slapen, zo hangt er een lekker geur in de kamer.

Maandagavond was het tijd voor de finale van ANTM (American Next Top Model)!
Nu ook HNTM (Hollands Next Top Model) weer op de buis is, ben ik helemaal blij!
Voor mij is het dan altijd even me-time, dan ga ik mijn nagels lakken en noem maar op!

Nog een outfit! 

Nog een outfit foto!

En nog één, met natuurlijk mijn beste vrienden: The Beatles!

Hier een outfit foto van een rustige outfit met een knallende tas! Ik hou van mijn neon-tas!

Ik was bang dat het te zomers zou zijn, maar ik wilde gewoon deze short aan.
Ik ben uiteindelijk die dag naar Essen geweest met mijn vriend en heb ik het zeker niet koud gehad.
Ik wil nog niet mee doen aan het pre-herfstgevoel maar zeker nog genieten van het mooie weer!

In Essen verkopen ze de lekkerste donuts!
Deze waren zo ontzettend lekker! :)

Even weet tijd om een ander kapsel te doen, het is soms zo makkelijk om het los te hangen of in een staart te doen.
Tijd om even extra aandacht aan mijn haar te besteden!

In Essen kocht ik ook deze nagellak bij de DM, van het merk P2.
Ik had meerdere bloggers al over dit merk gehoord en waren positief, dus ik kon niet achterblijven.
En ja, ook ik ben positief!
Wat een mooie kleur en fijne om aan te brengen.

Nog een outfit foto!

Ja ik ben de trotse bezitter, hier ben ik zo blij mee.
Ik heb het al uitgeprobeerd bij me moeder en nu ook bij me zelf.
Afgelopen zaterdag was er een artikel te lezen hierover, met een filmpje!
Ik ben fan!!

Mijn mooi gelakte nagels, met de nagellak van P2.
Als ik deze foto niet wilde maken, was ik zeker met twee verschillende slippers de deur uitgegaan.
Soms ben ik volgens mij nog niet helemaal wakker, want zeg nou zelf.
Dit had je toch moeten voelen?
Gelukkig maak ik de laatste tijd wat outfit foto's, want zo is me deze blunder bespaard gebleven haha!

Deze lippenbalm die kwam uit de Glossybox is echt super fijn!!

Weer aan het oefenen geweest met mijn eyeliner, nu met een nieuwe kwast van E.L.F

Ik was me toch verkouden!
Dit had ik in lange tijd niet gehad, ik was zelf bijna helemaal me stem kwijt!

Natuurlijk moest ik daarom ook meteen maar delen dat ik veel thee met honing dronk.
Het gaat nu gelukkig wel weer stukje beter!

Outfit, met nagellakloze nagels, ja dat gebeurt bij mij niet veel.
Maar omdat ik niet lekker was, had ik erg echt geen zin in.
Was lekker vroeg naar bed gegaan, om de volgende dag weer fris en fruitig te zijn!

Dit is het resultaat na dag 1 van de Gelnails at home van Essence.
Deze lak blijft echt goed zitten, want nu ik dit typ zit het er al drie hele dagen perfect op.
Mijn nagels krijgen op mijn werk veel te voortduren, dus vond ik dit al heel wat.

Nog een outfit foto!

De laatste tijd ben ik steeds meer aan het experimenteren met make-up.
Vooral met lipstick en eyeliner, wat vinden jullie ervan?
Ik vind het wel gaaf dat mijn eyeliner steeds beter lukt!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten