1 september 2013

DIY: Nagellakremoverpotje.

Vandaag wil ik samen met jullie een DIY doen, dit is voor mijn gevoel echt eeuwen geleden.
Ik wil ook meer structuur aanbrengen op mijn site, door op vaste dagen dingen terug te laten komen.
Maandag wil ik iets persoonlijk online zetten, dit kan een Photo Dairy, een ervaring, een gebeurtenis of een Count-my-blessing-list.
Woensdag wil ik in het teken zetten van Fashion.
Zaterdag wil ik een filmpje online zetten en de zondag wil ik een DIY.
De DIY kan zoals vandaag in de vorm van een filmpje, maar kan ook als artikel.
Laat even onder in de reacties achter wat jullie van mijn idee vinden!

Maar nu even terugkomen op vandaag, zondag.
Een DIY!
Ik wil samen met jullie een nagellakremoverpotje gaan maken, simpel en het kost weinig tijd.
In de video hieronder kan je precies zien hoe ik dat heb gedaan.

Veel kijkplezier!






Wat vinden jullie van mijn ideeën voor de site?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten