3 september 2013

Bon Voyage Lipstick

Vandaag heb ik voor jullie een review van de lipsticks uit de koffer van Bon Voyage.



Omdat deze lipsticks geen namen hebben, noem is ze even bij nummer.
Zoals ik hieronder heb aangegeven.


Ik was verbaasd over deze lipsticks, misschien juist omdat ik er niets van had verwacht.
Maar wat een mooie kleuren, die ook nog eens goed te gebruiken zijn.
Op de foto lijken ze best op elkaar, maar zoals je hieronder kan zien op de foto's zijn ze toch anders.

Eerst lipstick #1


De lipstick is donker roze, maar toch met een rode ondertoon.
Ik vind deze lipstick erg mooi van kleur, omdat het niet meteen te opvallend is.

Swatch

Hier kan je zien hoe de lipstick staat!

Lipstick #2


Dit is een roze kleur, met een sprankeling.
Ik kan namelijk niet echt zeggen dat er glitters in zitten, maar wel een mooie glans.

Swatch

Hier kan je zien hoe de lipstick staat.


Lipstick #3
Deze lipstick lijkt erg op lipstick 2.
Het is een roze kleur, met een sprankeling.
Alleen dit is een donkerder roze.

Swatch

Hier kan je zien hoe de lipstick staat.

Lipstick #4

Dit is een mooie licht roze kleur, die echt geweldig staat!
Toch een meer zomerse kleur vind ik zelf en staat erg fris!

Swatch

Hier kan je zien hoe de lipstick staat!

De lipsticks zijn erg romig waardoor ze makkelijk aanbrengen en je lippen zacht laten aanvoelen.
Ik vind ze erg mooi en fijn!

Hieronder zie je alles bij elkaar, omdat het zo op elkaar lijkt.
Nu kan je de verschillen goed zien.



Welke kleur vinden jullie het mooist?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten