4 september 2013

Lookbook #7

Zoals je misschien wel in een eerder artikel heb kunnen lezen, wilde ik meer structuur brengen in mijn site.
Woensdag wil ik in het teken laten staan van: Fashion!

Wednesday Fashionday!


Vandaar dat ik vandaag weer een lookbook heb voor jullie!

Legging: New Yorker
Hemdjes zwart (onder) & roze (boven): H&M
Vest: Forever21
Ketting: Forever21
Het blijft toch super mooi weer, ook de komende tijd.
Ik wilde dus niet komen met herfstmode, want ik wil de zomer echt nog niet loslaten.
Wel vind ik het lastig, om kleding uit te zoeken.
In de ochtend is het echt fris en in de middag is het heerlijk warm, wat ga je dan aantrekken?
Ik denk dat meteen aan 'laagjes', zo kan je jouw kleding aanpassen aan het weer.
Dus trek een hemdje aan met een vest, of een t-shirt met een spijkerjasje.
Combineer en werk met laagjes, zo krijg je een ideale outfit!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten