5 september 2013

Facial Spritz - Glossybox augustus

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Facial Spritz.
Deze heb ik ontvangen in de Glossybox van augustus.

Anatomicals Facial Spritz - 100 ml - €8.30
Wat zegt de Glossybox over dit product:
Deze verfrissende spray is heerlijk om iedere dag te gebruiken.
Tijdens je vliegreis, op het strand, in de stad tijdens het winkelen of op het werk, houd deze spray in de buurt voor verfrissing en make-up fixatie!
De lavendel en pepermunt extracten helpen de huid te kalmeren en te hydrateren.

Ik was erg benieuwd naar deze facemist.
Ik had namelijk bij andere bloggers veel gelezen over de facemist, waarbij ik dacht: 'Dit moet ik ook proberen!'
Dit vind ik nou echt het leuke aan de Glossybox.
Je krijgt producten die je misschien zelf niet zou kopen, of niet weet waar je ze kan kopen.
Deze kan je dan allemaal uitproberen!
Maar om terug te komen  op deze facial spritz, wat vind ik ervan?


Ik vind het een fijn formaat, waardoor je deze spray makkelijk in je tas kan meenemen.
Ook is de geur erg prettig en fris.
Alleen merkte ik tijdens het gebruik dat ik het helemaal niet fijn vind om in mijn gezicht te sprayen.
Dit komt mede door mijn bril, de glazen worden snel vet en vies door z'n spray.
Toch vond ik het jammer, omdat de geur zo lekker fris is.
Daarom gebruik ik deze spray als verfrissing en spuit ik het gewoon in mijn hals!

Ik vind het een super lekkere opfrisser, die je makkelijk kan meenemen in je tas.

Wat vind jij een fijne facemist?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten