10 september 2013

E.L.F highlighters!

Vanochtend hebben jullie mijn artikel over highlighters kunnen lezen.
Ook hebben jullie kunnen zien dat ik twee producten heb besteld bij de webshop van E.L.F.
E.L.F. is een afkorting voor Eyes Lips Face en is een budget make-up merk.
Diegene die mijn blog al iets langer volgen, weten dat ik graag producten bij deze webshop bestel en erg te spreken ben over de kwaliteit!

Maar om terug te komen op de highlighters, deze heb ik besteld!

E.L.F. - Shimmer Palette - €4.00

E.L.F. - Shimmering Facial Whip - €1.00 - Lilac Petal

Wil je weten hoe je highlighter aanbrengt, dan raad ik je aan om mijn artikel  van vanochtend te lezen.
In dit artikel ga ik in op deze twee producten!

Als eerste het Shimmer Palette, zoals er bij de webshop stond geschreven:
De lichte, romige tinten laten ogen, lippen en gezicht direct oplichten.
Het geeft de huid een gezonde en natuurlijk glans.
Combineer de kleuren naar hartenlust om uw eigen unieke look te creƫren.

Breng een kleine hoeveelheid aan op de gewenste plek en vervaag.
De kleuren kunnen alleen of als basis voor uw verdere make-up gebruikt worden

Nou, ik was enthousiast!!

De swatches!

Een close-up!

Hier zie je de highlighter als basis op mijn gezicht.

Mijn mening:
Ik vind het een mooie palette, waar iedereen mee uit de voeten kan.
Voor €4.00 heb je vier highlighters, dus voor €1 per stuk.
Erg budget dus!
Het pigment is erg goed, dus let er wel op dat je er niet te veel van aanbrengt.
Bij dit pallet zit een kwastje, die erg fijn in gebruik is en zorgt voor een gedoseerd hoeveelheid highlighter!


Nu komt mijn tweede highlighter, zoals er bij de webshop stond beschreven:
Glanzende highlighter voor het gezicht: Met dit multifunctionele, compacte kleurtje, rijk aan vitamine B, C en E, krijgt u een stralende en zachte huid. Die niet plakkerig aanvoelt.

Breng een druppel aan op uw vinger en wrijf het over de wangen, ogen of lippen.

Hierboven zie je de swatch van de tweede highlighter.
Hiermee kan je een mooie maar zeer zeker een subtiele look mee maken.

Hierboven zie je mijn gezicht met de highlighter.
De highlighter heb ik aangebracht op mijn wenkbrauwbot, ooghoek en boven mijn lip.
Deze highlighter is subtieler aan te brengen dan de Shimmer Palette, maar beide erg fijn!

Waar gebruik jij highlighter?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten