6 september 2013

Essentials Multi-Purpose Cream Oriflame.

Vandaag heb ik voor jullie een review over de Essentials Multi-Purpose Cream van Oriflame.
Dat is een mond vol, maar wat is het eigenlijk?

Essentials - Multi Purpose Cream - 150 ml - €7.99
 Het is een veelzijdige gezichts- en lichaamscrème met multivitaminencomplex en verzachtend echinacea-extract. Deze crème geeft je huid een intens gehydrateerd en diep gevoed gevoel. 
En daar ben ik het helemaal mee eens, heerlijk om je in te smeren voor je gaat slapen.


De geur van deze crème is ook erg fris en zomers.
Ik schuif je herfst nog even voor me uit en hou de zomer lekker vast.

Deze crème is zeker een aanrader!
Ik smeer me meestal voordat ik ga slapen of na het douche in met een lichaamscrème.
Heerlijk om even tijd te nemen voor mezelf en mezelf blij te maken met een heerlijk zacht en gehydrateerd lichaam.


Wat is jouw favoriete bodycrème?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten