11 september 2013

Lookbook #8

Het is woensdag, dus weer tijd voor een Fashionartikel!
En ik ben bang, dat dit mijn laatste lookbook word waarin je zomerse kleding gaat zien.
Ik heb namelijk zo het vermoeden, dat de herfst ons op de hielen zit.

Top: New Yorker
Short: Berskha
Ja, dit is echt zomers.
Heerlijk luchtig en comfortabel, ik wil eigenlijk die zomer nog niet kwijt.
Vooral niet als ik deze outfit zie.
Deze outfit maakte ik af door het te combineren met slippers, op en top zomer!
Niet dat ik de herfst heel erg vind, want het heeft ook wel wat.
Heerlijk knus binnen zitten, terwijl het buiten regent, dat vind ik ook niet een probleem.

Close-up top.

























De top heb ik gekocht bij de New Yorker, in de sale.
Die sale was echt geweldig, daar heb ik goed ingeslagen.
Ik heb daar ook een shoplog voor opgenomen.
Hieronder kan je het filmpje nog een keer bekijken.


Ik vind het heerlijk om de sale in te duiken bij winkels en zo op het laatste moment, goedkoop nieuwe kleding te scoren.
Maar ik ben bang dat we met dit artikel afscheid gaan nemen van de zomer!
Herfst... here we come!

Wat is jouw beste aankoop uit de sale?
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten