8 september 2013

DIY: Blogplanning

Een goed begin is het halve werk, dat zeggen ze meestal.
Daar ben ik het ook wel over eens.




Vandaag is het zondag en op zondag wil ik graag een DIY (Do it yourself) aan jullie laten zien.
Vorige week liet ik jullie zien hoe je een Nagellakremoverpotje kon maken, wil je die nog een keer zien? Klik dan hier!

Vandaag ga ik aan jullie een paar manieren laten zien om te plannen, want zoals ik al zei: 'Een goed begin is het halve werk.'
Niet zomaar plannen, maar planningen die je kan gebruiken voor je blog.

Ik ben op zoek gegaan naar een manier waarop ik mijn blogs makkelijk kon inplannen.
Misschien hebben jullie hier ook wat aan!

Op de site babble.com kwam ik leuke planners tegen, deze kan je gratis downloaden op de site.
Zeg nou zelf, het is toch ook veel leuker als je een vrolijke planning hebt!

Basic planner, met een girly touch!

Een planning voor een maand!

Een weekplanning, met ruimte voor ideeën voor komende weken.

Een planning met een natuurlijke look!

Een planning voor het schrijven van een blog.

Een planning voor de hele maand!
Als ik dit zo zie krijg ik gewoon zin om artikelen in te plannen!



Verder kwam ik nog een paar leuke en nuttige planningen tegen bij:



Hier hebben ze niet alleen planningen voor blogs, maar echt voor alles!

Planning #1: Blog ideas
Planning #2: Giveaways
Planning #3: Blog contacts
Planning #4: Blog calender
Planning #5 Advertising.

Planning #6: Blog statisties
Planning #7: Sponsors
Planning #8: Sociale media
Planning #9: Postplanner
Planning #10: Blog Series
Planning #11: Afvinklijst.

Planning #12: Yearly blogplanner
Planning #13 Weekly planner
Planning #15: Password keeper
Planning #16: Montly blog planner
Planning #17: Monthly blog expenses 
Nu zal je denken een DIY?
Ja, ik daag jou uit om een mooie blogplanner te maken voor jou eigen blog.
Of misschien wel een leuke planning voor school/werk of thuis.

Ga jij aan de slag met het maken van een vrolijke planning?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten