13 augustus 2013

Webshop 'By Marloes'

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een super leuke webshop: 'By Marloes'


De webshop is van Marloes de Been, die deze webshop runt naast haar baan in de zorg.
Wat ik bijzonder vind aan deze webshop en eigenlijk ook de reden dat deze webshop eruit springt is, dat alle sieraden handgemaakt zijn door Marloes zelf.
Dit betekent voor mij dat elk sieraad dat je besteld, met zorg is gemaakt.
Je kan op de site armbanden, kettingen en oorbellen bestellen.

Vind je het lastig om sieraden te bestellen, omdat je bijvoorbeeld dunne of juiste vollere polsen hebt?
Geen punt, je kan Marloes mailen en zelf sieraden op maat laten maken.

Het is een duidelijke webshop, waar je door de linkerbalk alles makkelijk kan vinden!
Zelf heb ik ook geshopt op deze webshop, dit kan je hier zien in mijn unboxing.

Zoals je ziet is alles super netjes verpakt en bezorgt, nog een pluspunt van de webshop.
De sieraden vanaf de webshop die ik gekocht heb:

Kleine ketting met een infinity teken.

Een elastiek armbandje met de tekst: 'Where there's a will there's a way'.


Ben je zelf handig, of maak je zelf sieraden?
Dan is deze webshop ook erg leuk.
Je kan namelijk ook losse kralen en bedels bestellen.
Zo kan je zelf ook je sieraad gaan maken.
Losse kralen & Bedels


Ben je op zoek naar een leuk cadeau, maar vind je het moeilijk om iets te vinden?
Dan kan je bij deze webshop cadeaubonnen bestellen van €10, €15, €20, €25 of €30.

Wat de webshop ook uniek maakt is dan je links in de balk bij 'one of a kind' een sieraad kan bestellen, waarvan er maar één is gemaakt.
Dan heb je dus een uniek exemplaar, handgemaakt en zeker niet duur!
One of a kind!


Jullie merken misschien wel dat ik fan ben van deze webshop, daarom heb ik voor jullie ook mijn favorieten sieraden op een rijtje gezet!








Zoals je kan zien, is deze webshop echt niet duur.
Dan is het ook leuk om een bestelling te doen!
Maar om deze bestelling nog leuker te maken kunnen jullie speciaal met een actiecode een bestelling plaatsen.

Dat betekent voor jullie:

Plaats een bestelling op www.bymarloes.nl 
Vul de actiecode: maandagmorgenmodel in.
Ontvang 25% korting bij besteding van €15

Hoe super is dat!

Vergeet niet haar facebook-pagina te liken, zo blijf je namelijk op de hoogte van de nieuwste acties!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten