12 augustus 2013

Nailart inspiratie

Gisteren heb ik een review geschreven over de Dotting pen van de Hema.
Nu is er zo mee bezig was, wil ik meer inspiratie hebben op het gebied van nailart.

Ik dacht, waarschijnlijk ben ik daarin niet de enige.
Daarom ging ik voor jullie op zoek en heb ik de mooiste nailart op een rijtje gezet!

#1
Pinterest - Shien Lee

#2

Pinterest - Marjolein Wobbema

#3

Pinterest - Romina Facchi
#4

Pinterest - Romina Facchi
#5

Pinterest - Romina Facchi
#6

Pinterest - Romina Facchi
#7

Pinterest - Romina Facchi
#8

Pinterest - Romina Facchi
#9

Pinterest - Romina Facchi
#10

Pinterest - Romina Facchi
Zoals je kan zien, zijn er super veel leuk nailart mogelijkheden.
Dit zijn er nog maar tien, maar ga op zoek op Pinterest en er gaat een wereld voor je open!


Wie volg jij op Pinterest met de mooiste nailart?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten