14 augustus 2013

Photo Dairy #1

Eén van de leukste dingen om te lezen van een andere blogger, is in mijn geval een 'Photo Dairy'.
Ik heb al eerder een paar keer een dagje uit mijn leven gefotografeerd, maar voor de rest niet.
Daarom lijkt het me nu leuk om wat foto's met jullie te delen!

Mijn eerste Essie lakje! Avenue Maintain!
Ik ben er echt verliefd op, wat blijft deze lak mooi en lang zitten!

Mijn eerste Glossybox mogen ontvangen, hier was ik echt super blij mee!


Tijd voor mezelf, met een lekker maskertje.
Wel stond mijn gezicht zo strak dat er geen glimlach vanaf kon.

Nu ik toch lekker bezig was met mijn maskertje, heb ik meteen mijn voeten maar verwent.

Gezellig met vrienden rond het vuur!

Heerlijk genieten van mijn ontbijt!

Omdat ik een paar maanden terug mijn diploma van de Pabo heb gehaald, kreeg ik van mijn lieve tante en oom nog een cadeautje. Helaas was ik er zelf niet, daarom bedankte ik ze even via een foto.

Ik was zo trots dat ik op Instagram de 100 volgers had gehaald.
Voor sommige is dat natuurlijk helemaal niet veel, maar ik vind het super leuk deze mijlpaal gehaald te hebben!
Wil je mijn volgende dan kan dat op www.instagram.com/maandagmorgenmodel

Ik heb nog nooit zulke lange nagels gehad!
Ik was er zo trots op dat ik er een foto van moest maken.
Wel heb ik ze daarna korter gevijld, omdat het met mijn werk niet handig was.

Ik ben altijd een nagelbijter geweest, tot drie jaar terug.
Mijn nagels zijn daarom ook nog nooit zo lang geweest.
Om ze zo lang te laten groeien, moeten ze wel sterk zijn.
Deze lak van de Etos was ideaal, maar vergeet niet je handen in te smeren met handcrème. 

Een outfit foto, met deze outfit heb ik lekker bij een vriendin op de bank gehangen en veel afleveringen van 'One Tree Hill' zitten kijken!

Regen, ja helaas het blijft toch Nederland.
Ik trotseer de regen met een enorme groene regenjas, waar ik letterlijk twee keer in kan.
Ik heb nog nooit een regenjas gevonden die echt mooi was.
Heb jij nog tip?
Laat het achter in de reacties!

Hier ben ik aan het wachten op de trein waarin ik samen met Martine naar een fotoshoot ging!

De fotoshoot vond plaats op deze mooie locatie!
Ik had het gevoel dat ik op vakantie was, maar dit was gewoon Nederland!

Dit ben ik met de fotograaf: Han te Hennepe.
Wat kan deze man een foto's maken zeg, wauw!
Neem maar eens een kijkje op zijn facebook, dan snap je wat ik bedoel!
www.facebook.com/han.tehennepe

Hij heeft van mij ook een mooie polaroid gemaakt.
Ik stond er zelf verbaasd over, want ik ben helemaal geen type die fotogeniek is.
Helaas heb ik deze mooie polaroid op de terugweg in de tas van Martine laten zitten.
Ze gaat hem op de post doen, dus ik wacht in spanning af! 



Na een avondje winkelen in Arnhem, zagen mijn vriend en ik een super mooie lucht.
Ik wilde daar graag een foto van maken, maar helaas was het niet goed te zien.

Dit was mijn Photo Dairy #1.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat het even weten in de reacties!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten