9 augustus 2013

Quotes #1

Het is alweer lang geleden dat ik een artikel schreef met mooie teksten.
Eerst noemde ik die artikelen 'Inspiratie', maar nu wil ik ze Quotes gaan noemen.
De laatste keer dat z'n artikel online kwam was 12 mei, dus best wel een poos geleden.
Ik wil graag vaker z'n artikel maken, dus laten in de reacties weten wat je ervan vind!
In dit artikel zoek ik via 'Google' mooie qoutes op die mijn aanspreken en die ik met jullie wil delen.
In elk artikel wil ik tien qoutes laten zien.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
#1
- We should all start to live before we get too old.
Fear is stupid, so are regrets. -
Hier ben ik het zo mee eens, hoe vaak word je geleid door angst?
Ik probeer nu te leven en te genieten wat ik nu kan!
#2 
- Remind yourself that it's okay not to  be perfect. -

Perfect, wat is de definitie van perfect.
Niemand is en kan perfect zien, maar waarom willen we dat dan?
Juist die dingen die jou bijzonder maken, meestal je imperfecties, maken juist wie je bent.
Wees er trots op!


#3 
- The only reason for time is, so that everything doesn't happen at once - Albert Einstein -

Nu heb ik eindelijk een goed antwoord op de vraag: 'Waarom bestaat tijd?'
Heerlijk deze logica!


#4 
- Sometimes you will never know the value of a moment until it becomes a memory - Dr. Seuss-

Hier ben ik het ook zo mee eens.
Meestal op het moment zelf heb je niet door wat voor mooie herinnering je eraan overhoud.

#5 
- Don't call the world dirty, because you forgot te clean your glasses-

Door deze qoute voel ik me echt aangesproken, letterlijk een figuurlijk!
Zoals vele van jullie weten draag ik dagelijks een bril en een bril is zo snel vies.
Ik word daar soms wel eens pissig over, maar ik kan hem beter gewoon in één keer goed schoonmaken, dan ben ik er vanaf!
Maar dat word natuurlijk niet bedoeld met deze qoute.
Voor mij betekent deze qoute, dat je eerst naar jezelf moet kijken voordat je verwijten maakt naar een ander. Trek niet te snel je oordeel en bekijk het 'probleem' eens door een andere bril!


#6
- Every day may not be good, but there's something good in every day.-

Kijk naar de positieve  dingen in het leven, probeer die te onthouden.
Vind je het lastig?
Maak dan een Count-your-blessings-list en ben je verdrietig of boos ergens om, kijk dan daarop!


#7 
- It's not how good you are, it's how good you want to be- Paul Arden -

Hoe irritant, ik kan me altijd ergeren aan mensen die zichzelf geweldig vinden.
Met een ' air ' ergens naar binnen lopen en zicht gedragen als een Kijk-mij-nou-konijn!
Het gaat er niet om dat je jezelf geweldig vind, maar hoe geweldig je doet.


#8 
- People change, memories don't .-



#9 
-It's up to you to make your dreams come true.-

Voor niks gaat de zon op.
Wil je dat je dromen uitkomen, doe er alles aan omdat voor elkaar te krijgen!


#10
- Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'! - Audrey Hepburn-
Deze uitspraak vind ik echt geweldig!
Wat vinden jullie van dit artikel en willen jullie dit vaker lezen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten