10 augustus 2013

All Eyes on me - Essence

Vandaag heb ik voor jullie een review over mijn favoriete mascara: ' Essence - All eyes on me'.
Ik denk dat veel van jullie deze al kennen, maar ik wil deze must have graag met jullie delen.

Essence - All eyes on me - 01 Soft Black
€1.99 - Etos 
Deze budgettopper is echt mijn favorieten mascara.
Deze is niet waterproof, daar houd ik persoonlijk ook niet van.
Meestal krijg ik dat er pas af na flink boenen, en daarna lijk ik wel een albino panda.


Het is voor mij een goede mascara met een fijn borsteltje.
Makkelijk in gebruik en omdat het geen waterproof is, is die niet bestand tegen water.
Over het algemeen blijf hij super goed zitten en heb ik er zeker geen omkijken meer na, maar met  temperaturen van 30+ dan zweet je hem er wel beetje af.

Zoals je hierboven zit is de mascara echt top.
Zorgt voor lange mooie wimpers!
Niks geen klonten, dikke zwarte wimpers of spinnenpoten.
Met deze mascara zorg je voor een subtiele, nette, lange wimperlook.
En meer wil ik ook niet van een mascara!

Zoals je merkt ben ik wel fan van deze mascara.
Deze heb ik gekocht bij de Etos, maar kan je in meer drogisten vinden.

Tip: Is het heel warm en je wilt toch mascara die niet waterproof is gebruiken.
Gebruik de mascara dan alleen op je bovenste wimpers.
Krijg je dan toch een 'bloot' gezicht, kan je er beter voor kiezen om oogpotlood op je waterlijn te gebruiken.

Wat is jouw favorieten mascara?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten