8 augustus 2013

Andrélon Natuurlijk Puur haarmasker.

Vandaag heb ik voor jullie een review van het haarmasker van 'Andrélon Natuurlijk Puur'.
Etos - €3.99
 Omdat de conditioner uit de 'Natuurlijk Puur-lijn' me zo goed was bevallen, wilde ik ook het haarmasker uitproberen.
Dit is een 1-minuut masker voor vermoeid en dof haar.

1- minuut masker, dat zegt het natuurlijk al...1 MINUUT!
Ideaal voor onder de douche, waardoor ik sneller een haarmasker doe.
Niet het gedoe er omheen, maar je haar goed verzorgen, tot in de puntjes.


Ik ben fan!
Het ruikt heerlijk, is natuurlijk en het allerbelangrijkst het verzorgd mijn haar!
Het is iets extra's voor je haar, wat ik met dit warme weer goed kan gebruiken.
Mijn haar is snel droog en heeft zeker extra verzorging gebruiken.


Ik vind het een fijn product, die je haar even extra verzorgd.
Op het product staat dat je het dagelijks kan gebruiken, maar ik was mijn haar niet dagelijks.
Ik gebruik dit masker minimaal één keer in de week en mijn puntjes zijn extra verzorgd!



Wat is jouw favoriete haarmasker?
Wat vinden jullie van de 'Natuurlijk Puur-lijn?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten