11 augustus 2013

Hema Dotting pen

Vandaag heb ik voor jullie een review van de dotting pen van de Hema!
Helaas hebben ze deze dotting pen niet in alle filialen, maar deze heb ik gekocht in het filiaal in Nijmegen.

Hema - 2.50 euro
Met deze pen kan je mooie nailart maken, daar was ik dus wel benieuwd naar.
Ik ben dol op nagellak en ik wilde graag een dotting pen hebben, helaas zijn ze niet in alle filialen te koop. 
Toen ik in Nijmegen op het terrasje zat van 'de Derde Kamer', zag ik tegenover me de Hema.
Ik wilde graag kijken of ze daar de Dotting pen hadden, maar na zoeken op de make-afdeling kon ik deze nergens vinden. 
Toen we boven aan het kijken waren, kwam ik deze Dotting pen tegen bij de schoolartikelen.
Ik vond het een beetje een rare plek voor een Dotting pen, maar ja...
Laat je dus niet afschrikken en vraag even aan een medewerker of ze er een hebben.


De dunne punt.

De dikke punt


Door de twee kanten kan je precies te werk gaan.
Ideaal in gebruik dus!

Maar nu ik zo bezig ben wil ik het wel uitproberen.
Ik heb zelf nog nooit met een Dotting pen gewerkt, dus het was even oefenen.
Ik ging aan de slag met de nagellak van Essie: Avenue Maintain.



Wijsvinger: poging tot een vogeltje.
Middelvinger: een veer
Ringvinger: een strikje
Pink: Stipjes

Zoals je hierboven kan zien, ben ik random te werk gegaan.
Ik wilde gewoon kijken wat ik kon en hoe het werkte.

Ik weet zeker dat ik hier mooie creaties mee kan maken, maar dat zou ik toch nog even moeten oefenen!

Hebben jullie een Dotting pen? Zo ja, van welk merk?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten