9 juli 2013

Review: Lipstick

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipstick van Oriflame.
Ik had voor jullie mooie foto's gemaakt van deze lipstick en super mooi bewerkt, maar helaas hield de U.S.B-stick ermee op. 
Daar stonden dus net alle bestanden op, een beginnersfout...
Dus een tip voor jullie, laat nooit je werk alleen op een U.S.B-stick staan!
Ik heb nu wel twee duidelijk foto's voor jullie kunnen maken, maar zo mooi als het was dat lukt helaas niet meer.
Toch wilde ik deze lipstick graag aan jullie laten zien!

 - Oriflame €8.00 -
Tijdelijke aanbieding van €3.99, alleen weet ik niet precies tot wanneer die geld.

Dit is de mooie lipstick!
Ik droeg nooit lipstick, soms een lipgloss of een lippenbalsem.
Sinds deze lipstick, gebruik ik bijna alleen maar lipstick!

Deze lipstick heeft een mooie natuurlijke kleur: Soft Coral 26269.
Hierdoor staat die mooi bij bijna alles!
Ook zorgt deze lipstick voor zachte romige lippen.

Gebruik jij zelf ook weinig lipstick en wil je een lipstick uitproberen, dan is dit een ideale! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten