10 juli 2013

Lookbook #1

Vandaag heb ik voor jullie een lookbook, waarin ik twee outfits laat zien die ik van het weekend heb gedragen. 
Ik had van het weekend twee leuke feestjes.
Op vrijdagavond gaf ik zelf een feest, omdat ik mijn HBO-diploma heb gehaald en zaterdag had ik een gezellige verjaardag. 
Het was lekker zomers weer en dan wil je je partyoutfit daar zeker op aanpassen, daarom zijn deze twee outfits gebaseerd op de zomer.
Ik hoop jullie te inspireren met mijn look.

Look #1

Deze look geeft een frisse uitstraling, maar is ook netjes.
Door de luchtige top is het goed te dragen met warm weer, of een avondje stappen.

- Hemdje H&M €12.95 - 
- Broek Roya's Boutique € 29.95 - 
- Schoenen Espritt € 99.95 - 



Look #2

Deze look oogt wat chiquer, maar is ook ideaal voor warme dagen of stapavonden.
Door je kleding rustig te houden met de 'kleuren' zwart en wit, kan je los gaan met je make-up.
Daarom zou dit een ideale outfit zijn voor een avondje feest!

 - Hemdje H&M €9.95-
- Broek Roya's Boutique €29.95-
- Slippers Birkenstock €39.95 -

Ik hoop jullie te inspireren met mijn twee outfits.
Wat is jullie favorieten outfit?

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten