8 juli 2013

Review Zonnebrand Nivea Inviseble protection

Vandaag heb ik voor jullie een review over de zonnebrand van de Nivea Invisble protection.

-200 ml bij bol.com €14.99 -

Zonbescherming
Het is belangrijk om je goed te beschermen tegen de zon.
Op deze flacon staat aangegeven dat deze spray beschermt tegen UVA en UVB.
Maar wat betekent dat precies?
Zonlicht bestaat uit UVA, UVB en UVC straling.
UVA en UVB bereiken de aarde, maar UVC straling worden tegengehouden door de ozonlaag.

UVA
UVA straling is het hele jaar aanwezig, ook bij bewolkt weer, daarom is het belangrijk om ook te smeren als het bewolkt is.
 95% van de straling die de aarde bereikt is UVA, deze straling dringt door wolken, glas en de opperhuid heen.  
Door de UVA straling kan je geen pijn krijgen dat is van UVB.
De UVA straling zorgt voor een aantal dingen:
- veroudering van de huid
- zonneallergieën
- pigmentstoornissen
- ontwikkeling van huidkanker.

UVB
Deze straling is 5% van de straling die de aarde bereikt.
Deze straling wordt wel tegen gehouden door wolken en glas, in tegenstelling tot UVA.
Wel kan de UVB straling doordringen tot de opperhuid en zorgt ervoor dat je bruin wordt of verbrand.
UVB straling zorgt voor een aantal dingen:
- verbranding
- allergische reacties
- ontwikkeling van huidkanker.


Het product
Deze spray is makkelijk te gebruiken en trekt snel in, waardoor je geen witte waas krijgt.
Ik heb gekozen voor Sun Protection Factor (SPF) 30, omdat ik snel verbrand.
Ik gebruik deze spray al 2 zomers lang en ik vind het super fijn.
Doordat het makkelijk in gebruik is, kost het minder moeite om me vaker in te smeren.
Waardoor ik bijna niet verbrand!


Mijn mening
Ik ben helemaal fan van deze zonnebrand.
Ik vind de prijs best hoog, maar omdat ik het erg belangrijk vind dat ik mezelf goed bescherm tegen de zon heb ik het ervoor over.
Ik raad deze spray echt aan!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten