11 juli 2013

Etos long lasting nailpolish


Vandaag heb ik voor jullie een review over de long lasting nailpolish van de Etos.
Als er op een nagellakpotje 'long lasting' staat, ben ik altijd benieuwd of het echt zo is.
Daarom wilde ik graag deze nagellak voor jullie uitproberen.
Ook wilde ik deze nagellak graag testen, omdat ik de nagellak van de Etos altijd erg fijn vind.

Nou long lasting is deze nagellak zeker!
Hierboven zie je mijn nagels met de nagellak, na een dagje Klimbos.
Ik ben dus de hele dag aan het klimmen geweest in bomen, zekeringen los gemaakt en getokkeld.
En ik had geen eens een chip! 
Ik stond vol verbazing, want sommige nagellak gaan er echt snel af.


Deze nagellak is makkelijk aan te brengen en droog ook snel.
Ideaal om even 'snel' aan te brengen.
Ook de kleur vind ik helemaal super, zo knal rood!
Heerlijk voor in de zomer en deze rode kleur zorgt ervoor dat je nagels echte eyecatchers zijn!

Deze lijn van long lasting nagellak zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar bij de Etos.
Erg leuk en ook voor op je tenen!


- Etos € 2.49 - 


Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd!
Liefs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten