12 juli 2013

Schoenenstash

Vandaag heb ik voor jullie een schoenenstash!
Ik heb best een hoop schoenen, maar ik laat alleen de schoenen zien die nu in mijn kast staan.
Mijn winterschoenen heb ik netjes opgeborgen, zodat ik die tijdens de winter weer in mijn kast kan neerzetten.
Ik weet niet meer alle prijzen van de schoenen en sommige schoenen zijn allang niet meer te koop.
Ik vertel waar ik de schoenen vandaan heb.


Als eerste zien jullie mijn gympen.
Ik heb maar twee paar gympen, wat ik eigenlijk best weinig vind.
Graag wil ik naar de Primark om daar goedkope gympen te halen en kijken of die lekker lopen.

Gymp nummer 1, heb ik vorig jaar zomer gekocht en al helemaal afgetrapt.
Ik wil ze alleen nog niet weg doen, omdat ze lekker lopen en omdat ik ze nog steeds leuk vind staan.

Gymp nummer 2, heb ik vier jaar geleden gekocht. 
Nu kan je wel echt zien dat ze op aan het raken zijn, maar ze lopen nog super lekker.
Ook vind ik het wel jammer dat ze niet helemaal meer wit zijn, maar na vier jaar mag ik zeker niet klagen!

- 1. Bristol, 2. Sacha -

Nu komen mijn hakken.


Schoenen met een hak, daar heb ik er het meeste van.
Ik vind het netjes staan en ik koop alleen hakken die 'lekker' lopen.
Ook vind ik het een voordeel dat mijn voeten kleiner lijken als ik hakken draag.

- 1. Sacha, 2. Van haren, 3, Van haren. 4, Van haren. 5. Espritt, 6. Dolcis, 7. Van haren. -

Nu heb  ik nog één schoen in mijn kast zitten, waarmee ik rekening houdt met de Nederlandse zomers. Ik heb deze kleine laarsjes in mijn kast gelaten, omdat ze leuk staan en ook warm zijn voor de koudere dagen.

Deze schoenen zijn echt super fijn en kunnen overal onder.
Ze lopen lekker, waardoor je er uren lang zonder last te krijgen op kan lopen.

- Bovendeert -



Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten